Sponsor Reklam Film Alt Taraftadır.

Bana Bir Şeyhler Oluyor izle , seyret, Bana Bir Şeyhler Oluyor filmini izle,Bana Bir Şeyhler Oluyor Tiyatrosu İzle, izleme, online, video, seyret, Dizi İzle, Bana Bir Şeyhler Oluyor Tiyatrosu seyret, Stand Up,, Bana Bir Şeyhler Oluyor hdizle, Bana Bir Şeyhler Oluyor full



OYUNCULAR: YILMAZ ERDOĞAN, DEMET AKBAĞ, ALTAN ERKEKLİ, ZERRİN SÜMER, SİNAN BENGİER

YÖNETMEN: YILMAZ ERDOĞAN
Hikaye evin babası Hilminin en son işinden kovulduğu gün başlıyor. Borsadan aldığı darbe ile Majör depresyon geçiren Hilmi'ye elektro-şok uygulanıyor.
Elektro-şoktan 2 ay sonra Hilmi odadan çıkıyor ve kendisine "Nerelerdeydin?" diye soranlara "Tanrı'yla konuşuyordum. Tanrı bana dedi ki şimdi konuştuklarımızı insanlara aktarabilirsin" diyor. Hikayenin sonrasında ise oldukça hareketli bir ev hali yaşanıyor. Şeytan'ın avukatlığını yapan Adnan ise Hilmi'nin bu durumunu da faydaya çevirmeye çalışıyor. Dergaha dönen evde yaşananlar yargılanma sürecine kadar gidiyor... Facebookta Paylaş

0 Responses to Bana Bir Şeyhler Oluyor Hd izle,Yılmaz Erdoğan Tiyatro izle

Yorum Gönder

SON EKLENEN FİLMLER

Film Ara

Facebook Grubumuz