Sponsor Reklam Film Alt Taraftadır.

Sen Bir Meleksin 1969 Hülya Koçyiğit Film izle,ediz hun filmleri izle,Sen Bir Meleksin izle. Sen Bir Meleksin indirmeden film izle. Sen Bir Meleksin online izle,yeşilçam,eski türk





Tür : Dram , Duygusal
Yönetmen : Nejat Saydam
Senaryo Yazarı : Nejat Saydam
Yapım : Türkiye
Süre : 88 dk.
Yapımcı :Murat Köseoğlu
Müzik :Metin Bükey
Görüntü Yönetmeni :Melih Sertesen
Oyuncular :Hülya Koçyiğit,Ediz Hun,Ufuk Enünlü,Cevat Kurtuluş,
Aliye Uzunatağan,Sevgi Can,Piraye Uzun,Ergun Köknar,Çetin Akcan

Konu :
Kimsesi olmayan ve çok başarılı bir öğrenci olan Hülya kalacak yeri olmadığı için okulun yatakhanesinde yaşamaktadır. Birgün bir iş teklifi alır. Altı tane çocuğu olan ve karısı ölmüş, aksi bir adamın çocuklarına öğretmenlik yapacaktır. Bu fikir Hülya’yı korkutmuş ama yine de teklifi kabul etmiştir. Gittiği evde birçok zorlukla karşı ... Facebookta Paylaş

1 Response to Sen Bir Meleksin - Yeşilçam Filmleri izle

  1. tckktc Says:
  2. Bu film çekilirken ben kandilli ye yaz tatili için gelmiştim.11-12 yaşlarında idim.Kandilli kız lieseinin bahçesinde itfaiye yardımıyla çekilen yağmurlu sahneyi hala hatırlıyorum. Yıllar önce aramış bulamamıştım filmi. Yükleyenlere çok teşekkür ediyorum.

     

Yorum Gönder

SON EKLENEN FİLMLER

Film Ara

Facebook Grubumuz