Sponsor Reklam Film Alt Taraftadır.

Hüdaverdi Pırtık Online Film İzle isimli yazı Mumsema Hüdaverdi Pırtık Online Film İzle Forum Alev Hüdaverdi Pırtık Online Film İzle, Hüdaverdi Pırtık,bizimkiler,eski komik filmler,eski türk koik filmler


Yönetmen : Lale Oraloğlu Senaryo Yazarı : Lale Oraloğlu Tür : Komedi , Aile

Konu : Macera İstanbul'un bir kenar mahallesinde geçer. Pırtık ilk kez geldiği bu mahallede daha önce hiçbir yerde rastlamadığı komik ve neşeli insanlar görür. Bütün hayatını gezerek ve komiklikler yaparak geçiren Pırtık, Bizimkiler adlı bu neşeli mahalleden ayrılmak istemez. Facebookta Paylaş

1 Response to Hüdaverdi Pırtık Filmini İzle

  1. Adsız Says:
  2. niye açılmıyor ama ben kaç kere izledim sorun değil benim açin ama evimizde boğaz manzarası karşısında izlemek gerçekten güzel olurdu annemle sıcak köpüklü kahvemizi almış . hizmetçiye bile gel sende izle demişik kız bir umutla geldi ama bu umut çöpte kaldı daha sonra kız işi bıraktı çünkü annem film icabında otur demişti annnem şu an kappıda bekleyen işçileri seçmekle uğraşırken bende polisğimin bana verdiği gururla oturuyorum kıza ayıp oldu değemeyin emreyle benim aramı bozdu ama sonradan tamit ettik şu an evleniyoruz hatta şu an bodrumdayız boğaz manzarası yemeğinden daha yeni geldik......şu an annemleri özledim ama yinede emrenin yanında olmak beni sevindiriyor

     

Yorum Gönder

SON EKLENEN FİLMLER

Film Ara

Facebook Grubumuz