Sponsor Reklam Film Alt Taraftadır.

Ben İnsan Değil Miyim filmi, Ben İnsan Değil Miyim izle, Ben İnsan Değil Miyim seyret, Ben İnsan Değil Miyim full izle, ibrahim tatlıses filmleri ,BEN İNSAN DEĞİLMİYİM filmini izle, ibrahim tatlıses filmleri, sinema izle, türk filmi izle, yeşilçam filmleri, film seyret



Ben insan Degilmiyim - 1988 - Türk Yunan Ortak Yapimi
ibrahim Tatlises - Semina Grosi - Savas Yurttas
Anna Maria - Orhan Cagman - Ercan Demirel
Hristo Demirci - Andonis Psilas - Cilem Yagmur

Konser vermek için Yunanistan'a giden ünlü bir türkücü. orada Yunanlı bir gazeteci kızla tanuşır. Çok geçmeden aralarında büyük bir aşk başlar. Ancak bu aşk farklı milletlerden ve kültürden gelen bu iki genci bir çok sorunla karşı karşıya getirir. Facebookta Paylaş

0 Responses to Ben İnsan Değil Miyim izle - İbrahim Tatlıses Filmleri izle

Yorum Gönder

SON EKLENEN FİLMLER

Film Ara

Facebook Grubumuz