Sponsor Reklam Film Alt Taraftadır.

Dün Gece Bir Rüya Gördüm filmi izle, online bedava hd full seyret,Dün Gece Bir Rüya Gördüm filmini izle, Dün Gece Bir Rüya Gördüm konusunu oku, Dün Gece Bir Rüya Gördüm online indirmeden izle



Yönetmen : Ulaş Ak
Senaryo : Ulaş Ak
Oyuncular : Emre Kınay, Pelin Batu, Arzu Yanardağ, Yıldırım Bayazıt, Yeşim Gül Akşar
Filmin Türü : Drama
Orijinal Adı : Dün Gece Bir Rüya Gördüm
Yapımcı Firma : Travma Film
Yapım Yılı : 2005
Yapım Ülkesi : Türkiye
Orijinal Dili : Türkçe
Filmin Süresi : 90 dakika
Vizyon Tarihi : 14.02.2006
Film hakkında kısa bilgi:Aşk, insana, her şeye rağmen, hayata yeniden başlayabilme gücü armağan eder ana fikrini taşıyan bu filmde Lale’nin haberi olmadan, O’na karşı tutkulu bir aşk yaşayan Deniz, günün birinde hiç beklemediği bir şekilde kendini Lale’nin evinde ve Lale’nin yanı başında bulur. Bir sabah gözlerini açtığında, uzun zamandır sevdiği kızın evinde olduğunu gören genç adam, yaşadığı şeyin bir rüya olduğunu düşünmektedir… Facebookta Paylaş

0 Responses to Dün Gece Bir Rüya Gördüm Filmi izle

Yorum Gönder

SON EKLENEN FİLMLER

Film Ara

Facebook Grubumuz