Sponsor Reklam Film Alt Taraftadır.

Nostalji Ben Dogarken Ölmüşüm Orhan Gencebay Filmi izle eski türk film izle,kemal sunal film izle,cüneyt arkın filmleri izle,yeşilçam,BEN DOĞARKEN ÖLMÜŞÜM filmini izle. Ben Doğarken Ölmüşüm (1973) Online İzle · Ben Doğarken Ölmüşüm (1973) Ben Doğarken Ölmüşüm (1973) bedava izle



Oyuncular:Orhan Gencebay - Necla Nazir - Mahmut Hekimoglu - Kerem Yilmazer - Erol Günaydin - Kamuran Tuncluer - Leman Akcatepe - Ekrem Dümer - Turgut Borali - Kahraman Kiral

Konusu :Orhan ve Sevim birbirini seven iki gençtir. Orhan’ın kardeşi Mete ise bir hırsızlık çetesindedir. Mete, soymaktan vazgeçtiği bir fabrikayı Orhan’a bildirir. Orhan kardeşini kurtarmak için olay yerine gider. Ancak haksız yere suçlanarak hapse düşer.Sakın kaçırmayın izleyin seyredin Facebookta Paylaş

0 Responses to Ben Dogarken Ölmüşüm - Orhan Gencebay Filmi izle

Yorum Gönder

SON EKLENEN FİLMLER

Film Ara

Facebook Grubumuz