Sponsor Reklam Film Alt Taraftadır.

son osmanlı yandım ali,manken,inndir,2008,mynet,film indir,direkizle,son osmanlı yandım ali izle,sinemafan,divix film izle,divix,dvd çekim,fuul izle,kenan imirzalioğlu filmleri izle,

Gosterim Tarihi : 19 Ocak 2007
Yonetmen : Mustafa ?evki Dogan
Senaryo : Suat Yalaz , Baykut Badem , Mehmet Soyarslan
Goruntu Yonetmeni : Zekeriya Kurtulus
Yapim : 2006, Turkiye


Oyuncular

Kenan imirzalioglu (Yandim Ali) , Cansu Dere (Defne) , Emin Boztepe (Guro) , Engin ?enkan (Çukurçesmeli Osman) , Hasan Yalnizoglu (Kara Necati) , John Baker (Dimitri) , ilker Ayrik (Yorgo) , Murat Tayyar (iskelet)

istanbul un isgal altinda oldugu yillar Savasin ayri cephelerinde, farkli konumlarda bulunmus iki insan Biri, istanbul Bogazi na demirlemis dusman ordularini gorunce Geldikleri gibi giderler diyen buyuk komutan Mustafa Kemal Pasa, digeri ise evli sevgilisini kaçirip Viyana ya gitme planlari yapan, donanmadan terhis edilmis Yandim Ali dir.

Bu iki farkli insanin yollari bir gun kesistiginde, Yandim Ali için hayat, planladigindan çok daha farkli bir yonde akmaya baslayacaktir. Artik memleketin kurtulusundan umidi kesmis bir kulhanbeyi degil, bu kurtulus için mucadele eden bir savasçi halini almistir.

Sinema izle - Film izle - Kral Sinema - Sinema Arşivi - Online Sinema izle - Sinema Seyret - Türk Filmleri - Yerli Film İzle - Yeşilçam Filmleri - Ücretsiz Sinema - Bedava Sinema - Ücretsiz Film - Beleş Film - Belgesel izle - Çizgi Film izle - Film izle - Bedava Film - Animasyon Seyret - Bilim Kurgu Sinema - Aksiyon Film - Dram Film - Duygusal Film - Fantasik Film - Gerilim Film- Komedi Film- Korku Film - Macera Film - Muzikal Film - Polisiye Film - Savaş Film - Suç Filmleri - Yeşilçam - Komedi Facebookta Paylaş

0 Responses to Son Osmanlı Yandım Ali Filmi izle

Yorum Gönder

SON EKLENEN FİLMLER

Film Ara

Facebook Grubumuz